niedziela, 26 maja 2013

Książki

Z góry przepraszam za to, że długo nie było postów ale nie miałam czasu pisać :(

Bardzo lubię czytać książki .... ale nie lektury (większość z nich to same nudy), ciekawe takie od których nie można się oderwać. :)
Książki,  które mi się najbardziej spodobały to:

- "Igrzyska Śmierci", "W pierścieniu ognia", "Kosogłos" 
 Autor: Suzane Colins 

















-"Tytuł tej książki to tajemnica", "Kiedy to czytasz jest już za późno"
Autor: Bosh














A wy jakie książki czytacie, czytaliście lub polecacie ???  :)

4 komentarze:

  1. Igrzyska śmierci są mega *-* Musisz mi pożyczyć 2 i 3 część <3 Pierwszą cztałam i polecam. :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Spokojnie pożyczę Ci. :-).

    OdpowiedzUsuń
  3. miałaś mi pożyczyć czekam ....<33
    Kiedy przyjdziesz po swoje książki? xd :;**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nie wiem, nie wiem ale na pewno kiedyś przyjdę :)

      Usuń