wtorek, 14 maja 2013

Konkurs i czwórbój lekkoatletyczny

Cześć :) 
Dzisiaj w szkole było zimno, na dworze też nie było zbyt ciepło więc troszkę zamarzłam.  
 Razem z dziewczynami (Ja, Weronika, Martyna, Sandra, Paulina, Nikola, Klaudia, Magda i Angelika) miałyśmy próbę do jutrzejszego konkursu pieśni patriotycznej śpiewamy "Witaj majowa jutrzenko". Jest to konkurs jak sama nazwa mówi pieśni patriotycznej. Przybywają wszystkie szkoły z naszej gminy. Jesteśmy ustawione w 3 rzędach, a że jestem prawie najmniejsza jestem w pierwszym rzędzie, trochę się boję, ale myślę, że sobie poradzę.
Teraz trochę o czwórboju lekkoatletycznym. Razem z koleżankami (Weronika, Martyna, Wiktoria, Magda i Ja) jedziemy do Świdnicy. Będzie 12 szkół no i my. Nie stawiam, że będziemy najlepsze, ale warto pojechać. To będą pierwsze takie zawody na tak wielką skalę. Plus jest taki, że jutro w ogóle nie mamy lekcji....
A wy jak jutro spędzacie dzień ?
Papa! :)
Łapcie moje foto. 
 


1 komentarz: