niedziela, 1 września 2013

Wakacje

Cześć Wszystkim!!! :)
Wiem, że nie było mnie prawie przez 2 miesiące, ale nie chciało mi się za bardzo pisać postów. Poza tym nie miałam zbytnio czasu w te wakacje, bo byłam w wielu miejscach. Na początku może opowiem jak było nad morzem. Razem z rodzicami wybraliśmy się na tydzień nad morze. Była to mała miejscowość. Nazywała się Łazy. Mieszkaliśmy w Ładnym i zadbanym ośrodku. Były tam jeszcze domki i 2 baseny, więc ośrodek był ogólnie duży.


To był basen, jeden minus dal dzieci, więc woda sięgała do kolan :(
 To też w części dla dzieci :(
 Tak wyglądał domek.
A to już zwykły basen.

Jutro albo po jutrze będzie następna część wakacyjnych podróży! 
PAPAPA :*

7 komentarzy:

  1. Super, a ta szkoła i domki szkolne takie ... jak mieszkalne xd

    PS. dodawaj troche wieksze zdjecia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakie domki szkolne! Przecież jeszcze nie ma następnego posta, w którym będę opisywała szkołę!

      Usuń
    2. Ale ja widziałam te domki xd pokazywałaś mi .

      Usuń
  2. Dawaj więcej zdjęć !!!! <33
    :) Fajny post :D

    OdpowiedzUsuń
  3. 49 yr old Senior Editor Teador Klagges, hailing from Shediac enjoys watching movies like Divine Horsemen: The Living Gods of Haiti and Kitesurfing. Took a trip to Heritage of Mercury. Almadén and Idrija and drives a Ferrari 250 SWB Berlinetta. link

    OdpowiedzUsuń