środa, 4 września 2013

Wakacje cz.2

Cześć Wszystkim!!! :)
A więc dzisiaj część druga posta o wakacjach. W ostatnim tygodniu sierpnia ze szkoły pojechaliśmy i popłynęliśmy do Szwecji. W jedną stronę łącznie podróż zajęła 27 godzin :( , ale jakoś przeżyłam. W Szwecji było dosyć ciepło. Spodziewałam się, że będzie zimniej. Poznałam tam dziewczynę z pochodzenia Polkę, która od kilku lat mieszka w Szwecji. Są tam malownicze krajobrazy, ładne szkoły i bardzo czysta woda, która można pić z kranu. Ogólnie bardzo mi się tam podobało. 




3 komentarze:

  1. Super zdjęcia xd
    Szkoda, że nie ma twoich zdjęć ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma moich, bo wera jest na prawie wszystkich i nie wiem czy mi pozwoli więc nie ma

      Usuń
  2. fajny blog :D
    + obserwuje
    zapraszam : http://niska-niska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń