wtorek, 25 czerwca 2013

Rysowanie < 3

Cześć Wszystkim!!! :) 
Jak sam tytuł mówi kocham rysować! Bardzo, bardzo często rysuję. Jeśli mam kartkę i ołówek to po prostu zaczynam rysować. Dzisiaj na lekcjach zaczęłam rysować i nie mogłam przestać XD. Na lekcjach jak pani nie patrzy to biorę kartkę i coś rysuję. Razem z koleżanką na lekcjach rysujemy komiksy.... czasem są naprawdę dziwne..., ale co ja poradzę to po prostu z nudów. 
Jutro i pojutrze nie idę do szkoły bo z mamy wymianę z Czechami i jedziemy do nich taka dwudniowa wycieczka. Więc dzisiaj byłam ostatni raz w szkole ( nie licząc końca roku) :(.
Tu macie kilka zdjęć, które niedawno narysowałam oceńcie sami. 


Te oczy powstały dzisiaj na historii i matematyce XD









Papapa :*

5 komentarzy:

  1. Jak fajnie, że macie wymianę. Też bym chciała kiedyś pojechać na wymianę <3 A co do obrazków to bardzo mi się podobają. Fajnie rysujesz. Jedynie do czego zwróciłaym uwagę to dziewczyna na przeostatnim rysunku ma taki nos jak klamerka i usta niekształtne xd Takie splaszczone i wydłużone xd Najbardziej mimo wszystko podoba mi się 2 i ostatni rysunek ;3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wymiany są spoko, co do rysunku to nie umiem rysować twarzy :(

      Usuń
  2. Najbardziej podobają mi się te oczy. ;)

    Zapraszam do obserwowania i skomentowania ostatniego posta na moim blogu

    domi-day.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładnie rysujesz :) Świetny blog <3

    Zapraszam też do mnie, dopiero zaczynam ;)
    http://life--in--happiness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń