wtorek, 18 czerwca 2013

Komers :)

Cześć Wszystkim!!!  :)
Wiem, że nie było długooo posta, ale  zbliża się koniec roku szkolnego i po prostu nie mam na razie czasu. W wakacje postaram się poprawić :) 
W sobotę w mojej szkole był komers szóstej klasy.
Było na prawdę super chyba wszyscy się świetnie bawili. Na początek jak każdego roku cała klasa tańczyła Poloneza. Taniec wyszedł dobrze i nawet nie zabrakło ani nie został jej za dużo jak to na próbach zawsze było. Wszystko poszło dobrze z planem. Po uroczystej części większość osób się przebrało w luźniejsze stroje i była taka typowa dyskoteka. Cała klasa się dobrze bawiła i to aż do 22:30. Oczywiście trzeba było jeszcze zostać i posprzątać więc od 16:00 do prawie 24:00 byłamw szkole, ale opłaciło się, bo dostałam pyszne ciasto :). 
Tak jak mówiłam kilka razy było naprawdę super. 
Tutaj macie zdjęcie:

 To sukienka na część uroczystą 
Niestety nie pokażę wam zdjęć z dyskoteki, bo nie ma żadnych ładnych lub ktoś inny na nich jest :)
Papapa :)


10 komentarzy:

  1. Bardzo ładnie wyglądałaś :)

    http://abracadab-raaa.blogspot.com/
    Obserwuję i liczę na rewanż :>

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie wyglądałaś. A tak propo jak znajdziesz wrzuć więcej zjęć z komersu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spoko, mam więcej zdjęć ale są na nich inni ludzie :)

      Usuń
  3. Śliczną miałaś sukienkę ♥
    http://panna-alexandra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. najważniejsze,że już masz prawie wakacje i będzie więcej czasu ;) sukienka jest naprawdę prześliczna. Bardzo mi się podoba!
    obserwujemy? www.sandicious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczna sukienka :P obserwujemy ? czastkazycia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. śLICZNA SUKIENKA :) wytańczyłaś się ? <3

    OdpowiedzUsuń