piątek, 28 czerwca 2013

Wakacje !!!

Cześć Wszystkim!!! :) 
Dzisiaj koniec roku <3. Chyba każdy już na to czekał. Skończyłam szkołę podstawową :), ale niestety trzeba było, także pożegnać się z wychowawczynią i z klasą :(. Moja średnia to 5,36 a wasza??
No nic... 
Ale nie ma co się smucić, przecież są wymarzone wakacje!!! Za bardzo nigdzie nie wyjeżdżam, przynajmniej jeszcze nie wiem.. Tylko w ostatnim tygodniu jadę i płynę do Szwecji :). Bardzo się cieszę, pierwszy raz tam będę. Nie podróżuję po wielu krajach.. 
Chcę aby te wakacje były niezapomniane. Planuję często jeździć na baseny, spotykć się z przyjaciółmi, spać pod namiotami, grac w badminton'a(kocham to), jeździć na wycieczki rowerowe i wiele innych rzeczy, które przyjdą mi do głowy. 
A wy jaką mięliście średnia i co planujecie ?? 
Tu macie zdjęcie(z zaskoczenia) zrobione przez Werę 

Hehe właśnie tak gram :)
Tu macie link do bloga Wery   http://swiat-oczami-weroniki.blogspot.com/
Pozdrawiam Wiktoria :*     Papapapa

6 komentarzy:

  1. Nareszcie wakacje !!!
    ładne zdjęcie <3 skupienie na grze :)
    ps. kiedy robimy turniej w paletki ? :*

    OdpowiedzUsuń
  2. też się ciesze,że wkońcu są te wakacje! ;d zapraszam do mnie
    aleksa-aleksandra.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Hehe, i tak miałam farta i nie trafiałam w samocholody tylko 1-2 cm od nich xd

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. też już nie mogłam sie doczekać wakacji ja kończyłam 1 gimnazjum i mam śr. 4,37 a w 6 kl miałam 5,0
    Wpadniesz, skomentujesz, zaobserwujesz???
    to dla mnie wiele znaczy =)
    ZAPRASZAM !!!!!!!
    http://tiffani426.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń