poniedziałek, 3 czerwca 2013

Deszczowo, zimno i ponuro :(

Cześć Wszystkim!!! :)
Od kilku dni w moim mieście jest ponuro, zimno i baaaardzo deszczowo :(. Taka pogoda jest smętna i nie podoba mi się ona. Ale dobrze, że mam dużo rzeczy do zrobienia. Dzisiaj na przykład miałam zajęcia taneczne, później musiałam zrobić lekcje nauczyć się na sprawdzian i odrobić lekcje. Przez taką pogodę nie odbył się szkolny dzień dziecka, który zapowiadał się bardzo fajnie. Niestety pogoda na to nie pozwoliła :(. Jednak nic na to nie poradzę. 
Tu macie zdjęcie, które zrobiłam przed chwilą :


8 komentarzy:

  1. Reczywiście kilka zdjęć :D aż jedno ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładne zdjęcie :)


    Obserwujemy? Zapraszam także do komentowania mojego bloga

    domi-day.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja już Cię obserwuję ale ty mnie nie.....

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny blog ;d ładne zdjęcie ;d obserwuję ;3 zapraszam do mnie i zachęcam do komentowania http://swwagiie.blogspot.com/ : *

    OdpowiedzUsuń